En kväll på gladan!

Ja det slutade med att det blev gladan med Lotten idag, det trodde ja aldrig när ja tänker på hur ja mådde tidigare idag. Men ett samtal från dig gjorde susen i musen, haha! Gó Lotten! Roligt och få träffa lite folk, men man blir lite avskräckt då folk är så fulla åså är man nykter själv, då tänker man bara på hur äcklig man är själv då man är ute, Uscha! Men det är ganska soft att va nykter på krogen ändå, man vet juh vad som händer och man glömmer inget i nån minneslucka, haha! =D Sen va juh Mattias Öberg på toppen humör också, lr ja inte, blev lite tjaffs för honom med nån snubbe men ja står på honoms sida, lilla Nalle Björnen det säger jag =D  Nu ska ja mysa ner mig i soffan och äta Cheedar popcorn och dricka trocadero, hare nice alla! Hörs säkert imorgon! Puss =D Jag saknar min Nemo!

En annan sak är att jag är super glad på Jesper! <3


Maria, Elionor & Lotten är fantastiska människor i mina ögon!


Kommentarer
Postat av: C

Hoppas jag gjorde dig lite gladare allafall.. o du vet vart jag finns, de är bara o ringa ett samtal så kommer jag som ett skott.. me love you! sov gott kram /c

2009-02-15 @ 04:41:45
URL: http://findmyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback