Vilken dag igår alltså...

Ja telefonen ringer 06.45 och det var Gull som frågade om ja kunde jobba på nemo´s dagis, såklart sa jag ja :) Men problemet va att klockan 7 skulle ja börja men Gull sa att det inte va nån fara utan att ja kunde ta de lungt och sansat och ta upp nemo ge han välling och gå dit så gjorde fröknarna iordning frukosten till barna på morgoen istället :) kom dit klockan 8 och allt började bra, gjorde iordning salladerna och allt, men klockan halv elva så blev det inge bra alls, Nemo blir helt plötsligt dö sjuk, det bara säger poff och han andas jätte konstigt, var bara att gå till läkaren med honom och det visade sig att de va falsk krupp så han fick brikanyl utskrivet. Kmr hem och då börjar Nemo´s feber komma med, kollade tempen och han hade 39.2 graders feber lillstackarn :( han bara låg och va helt dö, gav han alvedon men det hjälpte inte alls mkt :S blev pizza till middag idag men Nemo ville inte alls ha nått utan han höll på spy ist, satt och hurklade hela tiden så vi tog bort han från bordet, han drack iallfall mkt vätska igår och de var huvudsaken tyckte vi. sen typ en timme innan ja skulle på jobbet gav vi ha brikanyl igen och alvedon, 10 min senare spydde han upp allt på toan, så där kom magsjukan :S Lill stackarn min hade det inte bra igår. men han sov faktiskt bra inatt trotts allt :) Och han mår fint fint idag, precis som att allt bara försvunnit, konstigt :O Men bra :D Och snart börjar ja jobba, klockan 12.00-18.30 :) på hemköp :) Så nemo ska till sin farmor ett par timmar eftersom han inte kan gå på dagiset idag. Han kmr hem ikväll :) typ när ja kmr hem :) Aja, nu ska ja fixa till mig :) Hare bra alla!

Herrå!

Älskar Nemo & Jesper

Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

Fy och usch, men tur att han mår bra idag.. :)

Pussa go Nemo från mej :D

2008-10-24 @ 14:29:29
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Syster

Nej lill-parveln! Gud vad jag vill krama om er alla nu! SAKNAR, SAKNAR, SAKNAR <3

2008-10-26 @ 19:28:37
URL: http://nederlund.blogg.se/
Postat av: mikael "pappa" nederlund

Du är gullig mot mig oxå Kram

2008-10-27 @ 11:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback