=)

Tro vem Nemo fått sina ögon ifrån =)



Tjabba tjena hallå!

Ja idag äre onsdag, gud va snabbt veckorna går, tyckte det nyss va måndag, och det är juh den segaste dagen på hela veckan. Ikväll blire jobb på hemköp :) Börjar 19.15-22.15, blir bra det, bra med OB iallfall :) 3 timmar + 3 timmar typ :) Så tjänar ungefär som en annan gör på 6 timmar, hur bra som helst! Blir fina pengar! Perfekt tills då det är julklapps handling i November till lilla Nemo och när ja ska köpa ett xbox till älsklingen min! Kan inte bli bättre! Jobbar kväll imorgon med men då börjar ja 17.00-22.15 , lite längre dag och ja klagar inte, sen jobba ja fredag med mellan 19.15-22.15, och även lördagen jobba ja, 15.00-18.00. Super bra! Sen ha ja jobb i 2 veckor till framöver, va och smöra till mig lite mer jobb hos Petra igår på hemköp och det blev juh bra! Snart ska ja på apoteket och köpa lite medicin tlll mig själv, dyrt är det också! Usch! Går väll på typ 600 kr men det räcker juh i flera månader iallafall, så det är juh bra! Lilla Nemo sitter här brevid och leker lite med en shrek gubbe, och han har sin underbara fina dress på sig också, den Jesper köpte åt han i lördags, en grön/brunrandig, skit fin! Va och köpte en asfin ögonskugga på Anybody igår, en grön, och ja gillar den starkt! Passar skitbra till mina ögon! Sen äre juh Loreál som har gjort den och Loreál är juh bäst på allt som gäller smink och hårvårdsprodukter! LOVE! Nää nu ska ja gå och va social med min lilla son! Hare bäst alla!

Älskar Jesper & Nemo mest av allt!



Tycker ni min bror har förändrats nått?



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Han blir bara vackrare dag för dag <3 (bror)

2008-10-30 @ 00:11:11
URL: http://nederlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback