Det är väll klart

Var och hämtade ut min smärtstillande medicin igår på apoteket, och jag upptäckte det inte
på engång men det gjorde Maria. Och hon började med att asflabba och jag fatta inte riktigt
först vad som var så roligt, visade sig dock att medicinen hette "Orudis retard". Och det är
väll klart jag ska få nått som har retard skrivet på sig, känner mig väldigt hedrad ;) Annars så
lyser liver, solen skiner, jag har ett stort leende på läpparna, ett pirr i magen, en oförklarlig
rysning i hela kroppen som ständigt hälsar på. Tror det kallas ordet kär om jag förstått det rätt.
Men det har jag varit väldigt länge ;)
 
Min vecka med Nemo nu med, och han är go och underbar förutom då hans trots kommer igång.
Då är han ibland nästan gratis, haha. Men det är ju allt dom går igenom som skapar vem dom blir.
Nemo har ju haft för sig att han vill ha långt hår, och nog har håret blivit långt då man kan sätta upp
en massa fina små toffsar i håret på honom. Dock vägrar han ha dom i, han tycker det är pinsamt.
Nu menar jag inte som pippilotter, utan som en svans i nacken då det är så varmt ute kan det vara
skönt att skippa tjockt klibbigt hår i nacken. Men nu den 10/6 ska han klippa sig hos din favorit frisör
Maud, och han har helt snöat in sig på att skaffa sig en tuppkamm, nått som verkar va väldigt poppis ;)
 
Nä nu har ja inte tid att sitta här länge, ska fixa mig lite. Snart dags för jobb 10-14.30, en riktigt kort dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback