Blond, röd & svart

Har varit en riktigt bra dag, Nemo har till 95% varit riktigt snäll förutom då han fick ett bryt
hemma hos mamma och kände sig för att va aningen jävlig. Varit hos henne idag och tvättat
en massa av Nemos kläder och ätit våfflor. Jo jag vet, våffeldagen är imorgon men eftersom
Nemo är hos sin pappa då så fick vi äta det idag ist. Funkar minst lika bra.
 
Nemo har precis fått sin kvällsdusch och äter nu kvällsfika, dags för sängen för honom också
snart då jag ska ut och jobba imorgon. Och när han sover ska ja färga min utväxt på det svarta
håret så det inte ser ut som att man har 3 hårfärger, blond, röd & svart :P haha! Imorgon måste
jag åter till mamma och tvätta, dock då mina egna kläder så det är rent tills då man ska ut och
resa lite. Längtar som en idiot efter dig, och längtar efter att få träffa min älskade pappa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback