njurbäckeninflammation

hej mina kära bloggläsare!
 
Förlåt för en otroligt dålig uppdatering, men jag har legat riktigt sjuk i ett par dagar. Idag är
första dagen jag känner att jag iaf orka stå någorlunda på benen. Åkte ju på njurbäckeninflammation
som rubriken lyder, va hemma hos min bästa vän Elionor då jag fick åka in akut med ambulans i fredags
för att min feber steg och steg och steg, den stanna som tur va på 40,5. När jag känner att jag har mer
energi ska jag förklara hela händelseförloppet för er. Går iaf på antibiotika nu.
 
Skulle egentligen ha jobbat igår och idag, så det suger rejält nu då man inte kan jobba och inte får in
pengar. Men vad ska man göra då kroppen säger ifrån. tydligen gått med uvi ett bra tag utan att vetat
om det så skiten spridit sig upp i njurarna. Kul liv. Kollar man sig i spegeln så spricker den nästan. Till
och med Elionor sa att ja hade 2 svarta sträck under ögonen, precis som att ja lagt svart ögonskugga
under dom eller nått. haha! Sexigt, verkligen :P
 
Men på återseende mina muppar!
 
Mina små kissemissar <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback