Kul, då det faktiskt går uppåt

Roligt att då man börjat skriva igen så stiger statestiken mer och mer :)
 
Hur som haver så har dagen bestått av jobb. Nemo va otroligt dryg imorse då jag skulle
gå med honom till skolan, va nästan så man fick släpa honom dit. Men alla har väll dåliga
dagar får man helt enkelt tänka. Nyss kommit hem, sitter och lyssnar på lite musik och ja
skriver här, Nemo leker med moster Frida för hela slanten i honoms rum. Jag tänkte nog passa
på att städa då hon ändå är här och sysselsätter honom ;)
 
Lite roligt va det ändå då jag skulle hämta honom på skolan idag, han höll på busa och lyssna
inte då heller på mig. Så då han äntligen fått på sig alla sina ytterkläder och sedan struntar i att
jag börjar gå utåt så säger jag "Hejdå Nemo" och han säger "Hejdå" och börjar vinka tills han kom
på sig själv. haha go skit han är ibland :) Kunde inte alls låta bli att skratta då.
 
Här snackar vi om gammalt kort, då ja hade 3 piercingar i läppen & rödhårig:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback