Vilken grym helg

Vilken galet bra helg det blev!!! I fredags va det en heldag med Åsa och en massa
surr och taggande för lördagen då det skulle bli fest. Åh det har varit den bästa festen
jag varit på i hela mitt liv, så mycket gott det kom ifrån den och alla nya människor jag
fick lära känna. Var ju några stockholmare där och vi norrlänningar blev mobbade för att
vi säger "Duuuu ååå", fy fan vad man skratta då dom höll igång! :D Vill spola tillbaka tiden
så det är lördag igen, det klickade så bra! <3 Blir väll förhoppningsvis en stockholms resa
inom snar framtid då jag och några vänner drar ner :) Känns galet bra!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en riktigt härlig helg kanon mena jag:))

2012-09-17 @ 18:09:39
URL: http://Angelou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback