Plåga mig lite, fast med nöje!

Har lääänge tänkt & funderat på att pierca min vänstra bröstvårta med.
OCH ikväll så händer det, ääääntligen då jag har mina piercingsaker hemma
& smycken. DAMN vad hett det kommer bli! Jag har tagit ALLA mina piercingar
själv i princip (förutom i näsvingen & tungan) och tycker det inte gör ett dugg ont i
huvud taget. Kommer bli så galet hett att ha i båda vårtorna! Funderar dock också
på att sätta en på ett annat ställe också, men det tåls att tänka på tills ikv, bra jävla
sugen så det skriker om det! :) ÅH, sånt här gillar jag! Mihihi!
 
Har haft i överläppen 2 gånger, på underläppen på båda sidorna, earl. Dom som finns
på mig nu är i septum, näsvingen, tungan, högra bröstvårtan, läppen, naveln, ögonbrynet
& en hel del i öronen, använder dock inte alla där.
 
Iám sexy and i know it!
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Oh

Men så oerhört intressant!

Svar: Hahaha, ja det är min blogg. Innebär det då inte att ja skriver vad ja vill här? :D PUSSSS
Perfect

2012-09-09 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback