Alldeles egen

Idag har det varit en ångest full dag, när ja lämnade Nemo på skolan imorse så va
det inte jag som skulle hämta honom sedan. Från och med idag ska jag och hans pappa
köra varannan vecka, så med gråten i halsen då jag lämnat honom i morse gick jag och
mötte upp Åsa och vi tog en kaffe hemma hos mig. Skönt att slippa va själv då man va riktigt
nerstämd då. Älskade unge, mamma kommer och kidnappar dig nåndag i veckan nån timme
så jag får pussa och hålla om dig, detta är jag inte alls van vid. Kommer ta tid att vänja sig vid
nått sådant här. Mammas älskade hjärta, mitt liv, mitt allt <3
 
Igår så piercade jag iallafall min vänstra bröstvårta med, blev dö snyggt! :)
 
Har umgåtts med Charlotte ikv, har varit och gjort en sak som befriade mig riktigt mycket. Skönt
att äntligen få det gjort, iallafall då ja tänkt på det. Nu är du raderad, på alla sätt och vis. Puh! :)
 
Kör nu med egen tid & mys med mig själv ikv :) Chips, dricka, ölkorv & pistagenötter, nom nom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback