Sista dagen här i Kramfors

Idag är det sista dagen här i Kramfors, imorgon åker jag och Nemo hem
till Ume igen. Känns bra, har saknar flera st där uppe och kommer må så
gott då jag kommer hem. Har annars haft det sjukt trevligt här i Kramfors,
träffat så mååånga fiiiina människor! Och ja kommer sakna Charlotte allra
mest, min finaste & underbaraste vän här i Kramfors! <3 Och som alltid, då
menar jag ALLTID finns och står vid min sida. Men nu är det snart dags att dra
sig till mormor och morfar och ha en mysig dag där. Puss på er alla som är kvar
och läser här trots den yber kassa uppdateringen.
I'm sorry I can't bleed for you
The way you want me to ♥

Kommentarer
Postat av: Tomas

skönt du lämnar kramfors

2012-05-01 @ 11:06:25
Postat av: carro

Hej

vad är det för osynlig sjukdom du har?

2012-05-06 @ 10:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback