Kuggfråga

Ja alltså, det är en kuggfråga ja tänkte be er svara på.
HUR vet just du då du älskar någon? Är det en känsla du har? Eller är
det då du känner att du kan ge personen du är med ett förtroende? Nån
du kan leva med resten av ditt liv ut med? Jag tycker det är en sjukt svår
fråga att svara på... för jag älskar dig är juh grymt starka ord att säga till
någon, och självklart menar jag till en pojkvän, inte till barn, familj eller
vänner... Jag hatar verkligen då man kommit till det stadiumet att säga det,
för jag blir alltid så jävla rädd med att säga det, för är det verkligen så jag
känner? Eller är jag liksom bara galet kär? Äh, hjälp mig peps! (Och nej, jag
älskar inte Marcus än, så långt har jag verkligen inte kommit), vill bara veta
hur ni uppfattar dom orden Jag Älskar Dig.

Kommentarer
Postat av: Hanna K

För mig är det känslan med honom, att jag är trygg i att vara mig själv med honom, min bästa vän, han får mig att må bra, och om man försöker tänka sig livet utan honom så är svaret helt klart "NEJ!!" Hela livet jag ser framför mig ser jag med honom vid min sida. Och även efter 12 år så får jag pirr i magen, vid tanken på att han är min.

Postat av: My

Ett stort steg för mig, att kunna säga det. Så förstår dig, men lär man känna personen faller bitarna på plats eftersom och sedan kommer det naturligt. Man är ju olika som personer och det kan komma tidigare eller senare, bara man känner att det är rätt i magen :)

2012-05-31 @ 12:44:36
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag är också en av dom som är väldigt försiktig, nästan rädd för ordet. Jag tror att de gånger jag sagt det, är när jag slutat analysera huruvida jag borde säga det eller inte, när man blivit så där varm i hjärtat att man glömt bort att orden var lite " farliga" :-p jaja, det va min lööve story, lycka till med din:-)

2012-06-06 @ 13:33:11
URL: http://sandramittilivet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback