Informera

Jag vill bara informera den anonyma tönten som läser min blogg att dom som
inte kan stå för vem dom är kan heller inte stå för sin åsikt :) Och eftersom jag
nog till 100% vet precis vem du är så vågar du inte kläcka ut ditt namn, det kan
man snacka om lortigt och pinsamt. I övrigt, pssst, det råka visst vara jag som har
varit tillsammans med Eddie före Alexandra, innebär det att hon är lortig för att hon
har varit med mitt ex då eller? Hahaha, torka dig bakom öronen innan du kommenterar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tror den inte vågar stå för vem den är pga avundsjuka! Den skulle nog gärna vilja byta liv med dig.. Härligt att du är Lycklig Mikaela det är du värd! :)

2012-05-29 @ 09:54:02
Postat av: Therese

Haha men seriöst spela roll vem som varit tillsammans med vem liksom. Personen som kommenterar verkar veta vem som är vem så det är nog inte så svårt att räkna ut vem som skriver töntiga anonyma kommentarer.

pöss

2012-05-29 @ 10:06:07
URL: http://joansson.blogg.se/
Postat av: Therese

Ärligt talat så vet jag inte vad som hände. Igår kväll orkade han inte gå och andades konstigt. 1 timme senare dog han :'(

2012-05-29 @ 12:50:42
URL: http://joansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback