Helt slut i kropp och knopp

Fan huvve hänger inte med längre, så sjukt trött vareviga dag. Spelar ingen
roll hur bra jag än sover så är jar trött. Sov juh som en ihjälslagen råtta hemma
hos M, men nog fan va ja lika trött dagen efter för det, GAH! Har iaf hunnit fixa
iordning min toa här hemma, så det blev fint tkr jag. Nu saknas det bara att dela
säng med nån, får fixa hit M ;) Hahaha, tror 99% av alla mina inlägg så börjar jag
med ett svärord, illa! Ska försöka bättra mig gällande det. Nej men slurpa lite go
kaffe då och njuta av tystnaden som är precis nu.

Sådan mor sådan son?


Kommentarer
Postat av: chanette *pixi-jo*

ohhh vad din son e lik dig.. så söt

2012-05-23 @ 12:59:46
URL: http://chanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback