Helt fantastiska dagar framför mig

Vaknar upp med ett leénde på läpparna, är så sjukt lycklig och kan verkligen
inte fatta vilken otrolig tur jag haft... ja kan seriöst inte förstå att det är sant att
jag och Marcus är tillsammans, bara varit det i 5 dagar ioförsäg, men lätt dom 5
lyckligaste dagarna i mitt liv på många år! Haha, helt sjukt hur ja sitter och små
fnittrar och ler då ja sitter och skriver nu, gaaaalet! Denna karl tänker jag aldrig
förlora någonsin, så sjukt jävla snygg, helt underbar, sjuk humor som jag & alldeles
alldeles fantastisk. Min fina Marcus, jag är galet kär i dig!
Och till nått helt annat så ni inte blir less på mina kärleksinlägg så blir det att umgås
med ett par kompisar idag för mig och Nemo, närmare bestämt Anders, Maria, Victoria
& Albin. Albin leker Nemo med så himmla bra, så kul och se! Så där lär vi spendera
kvällen och eftermiddagen idag. Imorgon ska jag och Nemo käka middag med Marcus.
Och på fredag ska jag umgås med Charlotte & Enya. Helt fantastiska dagar framför mig.

Kommentarer
Postat av: My

det är du väl unt denna fantastiska karl! känner igen mig i det du skriver! :) sköt om dig

2012-05-30 @ 13:53:43
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Larsdotter

Vi hä ju fått se dina balla frisyret, piercingar, skor å allt UTOM fina kläder. Så nu blir de nästa projekt, att visa vad du har i garderoben. Men säg på bloggen att de e anonyma förfrågningar. Jag vill inte bli uthängd hähä :P kram!

2012-05-30 @ 19:30:49
Postat av: Anonym

Vi hä ju fått se dina balla frisyret, piercingar, skor å allt UTOM fina kläder. Så nu blir de nästa projekt, att visa vad du har i garderoben. Men säg på bloggen att de e anonyma förfrågningar. Jag vill inte bli uthängd hähä :P kram!

2012-05-30 @ 20:06:30
Postat av: anna

härligt:)

2012-05-30 @ 21:19:07
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback