Det artar sig!

Tjenixen peps! Här hare visst varit dött ser ja, my bad! Men tur jag uppdaterar
för min egen skull och ingen annans. Hur som haver så ska ni få lite färsk skvaller,
jag avslutade dejtandet med P, han var inte riktigt frisk uppe i bollen och jag vet
att jag är värd nån så mkt bättre. Helt otroligt hur jävulst underbart det är att va
singel, man uppskattar sitt yttre igen, tar hand om sig och får en massa jävla kompli-
manger så det sjunger om det! Jag kan faktiskt inte låta bli att säga FY FAN VAD JAG
ÄR SNYGG! För det vet jag att jag är även om DU kanske INTE tkr det, och för mig
spelar det ingen roll, jag behåller mitt goda självförtroende ändå. Och ja dansar även
på moln just nu och är fnittrig, känner mig som en 15-åring typ och jag är så lycklig
över tillvaron med dom människor som finns i mitt liv. Helt underbart och se Emma
& Jesper som är nykära och glada som pussas en massa, ja själv känner att FY FAN
VAD SKÖNT DET ÄR ATT DET INTE ÄR JAG!! :D Och då kan man inget annat än och
bli glad för deras skull. Åh, nu fick ja sms av en sjukt fin person! TJAO!


Kommentarer
Postat av: Grodan

Fan vad dåligt att skriva så där om Peter efter att du först haft bilder på honom. Nä, omoget och taskigt. Efter allt du skrivit rent allmänt den senaste veckan så märker man hur din osäkerhet riktigt lyser igenom. Och folk som slänger sig in i dejtande direkt efter långa förhållanden är inget annat än patetiska människor som behöver uppmärksamhet. Tragic

2012-05-11 @ 13:21:05
Postat av: Anonym

Frisk uppi bollen?

2012-05-12 @ 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback