10mm

Äntligen uppe i 10mm i örat, känns galet awesome! Kändes som en evighet
då man började att töja, funderar dock på att gå upp till 12mm men är lite
osäker... hmmm! Älskar verkligen alla mina piercingar, min töjning och mina
tatueringar... inget jag utan dom :)
Och idag kommer det bli en bra dag :) Har bjudit min fina Marcus på middag
med mig och Nemo idag, så det kommer bli galet mys. Måste snart hoppa in
i duschen med, är dock sjukt sugen på att sola lite idag. Alltså solarium, få lite
mer färg på kroppen, älskar verkligen att vara brun. Så ja då lär ja väll sola
först innan jag duschar, känns aningen onödigt med en dusch annars, haha!
Vad ska mina bloggläsare göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback