Vuxna snorungar

Så fruktansvärt less på vuxna snorungar. Beter sig som ett barn och har aldrig
fel i sitt bemötande eller handlingar. Vill bara spy galla! Sen är det små roligt att
då jag kontrar så vet dom inte vad dom ska säga mer och förblir tyst. Då mår jag
riktigt jävla bra. Även jag har fel ibland och kan stå för dom, men inte fan är jag en
vuxen snorunge iallafall. Folkvett folket! Folkvett! Hehe, sen är det kul att bli bortplockad
som vän på fb då jag bara försvara mig i meddelandet mot personen. Pinsamt av dig! :)

Glöm inte att jag har en frågestund längre ner, lämna gärna en fråga där :)


Kommentarer
Postat av: therese

hej vet hur det är med sånt om vuxna försvarade mig jag med när personen bara bråkade med mig och plockade bort mig på fb så omoget tyck jag

2012-03-12 @ 20:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback