Så sjukt jobbig situation

Jag avskyr verkligen att va arbetslös, + att även Jesper 1 månad senare efter
mig OCKSÅ blev arbetslös gör juh absolut inte saken bättre. Man vill juh bara
spy av tanken över hur inkomsten ser ut nu i jämfört med hur den gjorde då vi
båda hade jobb. Kan ingen sate erbjuda mig ett jobb nånstans? Så länge det inte
är ett jävla telefonjobb eller inom vården är jag nöjd. Åh vad jag svär över våran
ekonomi nu, vi har juh ioförsäg så vi klarar räkningar och mat, men man vill juh
leva också och kunna köpa en massa saker utöver räkningar & mat. Blä! Inte nöjd!

%""&%"/&!/&!#%¤%%(!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte inom vården då? Finns inget roligare jobb :)

2012-03-21 @ 17:51:43
URL: http://sailordolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback