Lösögonfransar, min grejj?

Haha nej det var nog ett stort skämt med lösögonfransarna, ioförsäg
var dom där gigantiska och ja hur mkt fake såg det inte ut att vara? Who
the heck har såna där irl? Nobody. Men har juh testat lösögonfransar förut
också, men liksom ja tkr dom känns på nått underligt sätt då dom sitter fast,
gillar inte alls själva grejjen. Kan förstå er som har mesiga ögonfransar och
verkligen måste använda lösögonfransar för att ens ha nå fransar. Men för
mig blir det ett STORT -!!!!

Me and my baby boy!

Kommentarer
Postat av: Tezzi

Jag tycker det är kul att ha dem ibland men inte jämt:)

Mina är Depends nummer 2, dom ser jätte naturliga ut på:)

2012-03-05 @ 18:40:12
Postat av: chanette *pixi-jo*

sv: eller tatans att du bor så långt bort annars hade jag gärna fotat dig....like your styl

2012-03-05 @ 19:40:49
URL: http://chanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback