Blir grymt överraskad

Åh nu känner jag mig som en människa igen, tog nyss en grymt skön dusch! Avskyr
verkligen mitt hår då det blir så lätt fett, och jag är ingen som kör på det där jävla
torrschampoot då man blir alldeles vit i huvve utav det om man råkar trycka lite för
mkt. Har ni några andra tips på hur man kan få bort fett hår utan en dusch? Fan håret
börjar bli fett efter en halv dag typ. Dryyygt!

Ska snart skicka iväg karln och handla lite fredagsmys till han och Nemo ikv, jag sj
ska iväg och ha film mys hos nån annan :) Blir våfflor till middag idag så Nemo kmr
bli grymt överraskad. Mammas pojke!


Kommentarer
Postat av: Tezzi

Torrschampoo funkar ju as bra men du måste kamma ut håret efter att du gnuggat in det i hårrbotten för att få bort resterna :)

2012-03-02 @ 15:20:08
Postat av: Linda

Om du vill att håret ska sluta bli fett fort permanent så måste du avvänja håret från att tvättas så ofta. Man ska helst tvätta håret typ var tredje dag! Det torkar ut annars och blir fett fort.. Det låter kanske äckligt men håret vänjer sig fort och håller sig fräscht. =)

2012-03-02 @ 20:14:32
Postat av: Tess

Det finns torrschampo för brunt hår oxå!!

2012-03-04 @ 15:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback