Svar på kommentar

Elin - eftersom ja inte kommer in på din blogg då jag inte kommer ihåg vad det va
för användarnamn och lösen så får du gääärna lämna det igen ;) haha! Så ger ja dig
ett svar så fort jag kan då ^^ <3
I övrigt så verkar det som att det även fixat sig med lägenhet för mig, känns helt fantastiskt!
Ska iväg nu i helgen och titta på den och se om det är nått jag vill ha, och är det nått jag vill
ha så BAM är den min ;D Nere i centrum dessutom så det gör att det känns ännu bättre, min
fina M lär spendera mkt tid där med mig och Nemo då också, för just nu blir det lite strö tid här
och där just när det passar att vi kan umgås, små drygt! Längtar verkligen tills jag får spendera
en hel dag med M. Han har verkligen tagit mitt hjärta med storm, GOSCH vad jag tycker om den
killen! <3 Ska iväg och titta på studenterna idag med hade ja tänkt, Nemos faster är 1 utav dom
som tar studenten idag, super kul & ett extra strort grattis till henne! =) Nej men ta en rök och
sedan föna håret torrt kanske. Hoppas alla får en awesome dag!
Såhär kan det se ut då jag och Jonas umgås, haha! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback