Potatissäck

Lika hängig som en potatissäck med nöjd för det är jag. Känner mig dock less
på en människa nu som jag tycker bara ska va ärlig om det är något problem.
Och absolut då det är en människa som står ruskigt nära mig. Helt galet! Idag
ska jag, Nemo & Amanda ner till stan och möta upp Jonas, blir nog trevligt... så
inga större planer annars idag, får se vad dagen har mer att ge. Känns som att
jag egentligen har mer att skriva om men håller mig från att inte skriva ut allt som
händer i mitt liv. Vet ju att det finns endel retards som läser min blogg så ja jag
håller mig.
Zebra?

Kommentarer
Postat av: Elin

Kom hem snart va ? <3

2012-06-08 @ 08:13:35
URL: http://elinsprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback