Visa tjockmagen

Hade tänkt lägga upp kort på min tjockmage, och NEJ jag är inte gravid
så det är alltså INGA gravidbilder detta, haha! Men såhär ser min mage
ut under alla dessa kläder, ser ni dom 2 mini extra brösten precis under
mina real bröst, hahaha! Sexy mothafucka!

Ignorera mitt face!



Det här är alltså 72-75kg kvinnokropp må ja säga, hahaha! Härligt med kurvor, synd bara då
Jesper försvinner mellan mina skinkor ibland, så jobbigt och trycka ut han :D Haha nejdå nu
skämta ja. Kanske skulle behöva gå ner nått kilo, men ORKA! haha :)

Kommentarer
Postat av: Emily

Bara man trivs med sig själv spelar det ingen roll vad vågen stannar på.

2012-01-12 @ 16:02:57
URL: http://emilyhofman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du har ju en fin kropp :)

2012-01-12 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback