Vad trevligt, ännu ett besöksrekord

Hehe, man blir så glad och överraskad då man ännu en morgon har besöksrekord,
igår kom dom unika besökarna upp till 176 st. Snart förhoppningsvis över 200 st.

Annars godmorgon på er peps, lagomt seg morgon här kan ja lova, både för mig
och Nemo. Nemo frågade om han fick va ledig från dagis idag, men det ska han
få vara imorgon så idag ska han få gå för jag ska ner på stan vid lunch tid och fika
men en vän. Ska bli riktigt kul, va typ strax över 1 år sen vi träffades sist, tiden går
så grönjävligt fort. Jag är fan 26 år nu, var jag inte nyss 15? eller 18? it´s sick! Hejda
tiden lite, för snart kommer ja inte ihåg va jag gjorde för 10 år sedan. Nu ska jag
slurpa upp mitt kaffe, fixa frukost åt Nemo, gå med han på dagis, hem och fixa sig
och ja sedan drar man sig ner mot stan.


Kommentarer
Postat av: lillrokki

De vä en fin bild. Bilder e bäst :) kan inte du börja köra lite dagens outfit så vi få se din garderob.

2012-01-26 @ 20:45:27
URL: http://www.lillrokki.bloggplatsen.se
Postat av: lillrokki

De vä en fin bild. Bilder e bäst :) kan inte du börja köra lite dagens outfit så vi få se din garderob.

2012-01-26 @ 21:26:25
URL: http://www.lillrokki.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback