Stalker

Iám just saying!

Nyss tryckt i oss middag här hemma, blev enkel mat nämligen
makaroner och köööörv som man säger här i norrland. haha!
Fixade med all städning idag och är super nöjd över att jag tog
min ork och fixade skiten. Han till och med lira lite tv-spel innan
jag skulle hämta min skatt på dagiset.

Så roligt hur vissa beter sig, påstår att man maniskt följer deras
blogg åså gör dom exakt same shit på min blogg. hycklare tror
jag det kallas, om inte annat dubbelmoral också. mihihihi!!!


Kommentarer
Postat av: Zabine

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... AKWARD!!!

2012-01-16 @ 17:48:40
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Thea

Hej :) Men jag kom på värsta grymma grejen. Skriv till de du tror är de anonyma jäklarna och fråga dvs om de har någon blogg och får du ett svar så kan du ju jämföra Ip numret ... typ hähä



gillar din blogg!

2012-01-16 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback