Separationsångest

Ja det var något jag fick ta del utav idag, Nemo var så ledsen och förtvivlad
att han skulle åka med pappa ner till Kramfors, det var inte själva saken att
han skulle dit, utan att det är jobbigt för honom att åka dom där 20 milen, +
separationsångesten från mig. För är det nått han alltid har varit så är det
mammas pojke, i vått och torrt. Ja vet juh att han har det fantastiskt bra där
nere så där finns det inget att oroa sig, men mamma känslorna tycker att
seperationen är riktigt jobbiga, att se sitt barn grina, gina förtvivlat är inte
okej i nått läge. Jag önskar ja kunde trolla ibland, för allt jag vill är att han
ska vara lycklig. Mitt älskade barn, jag älskar dig tills döden skiljer oss åt!


Kommentarer
Postat av: Grodan

Aaw, vilken kille! :)

2012-02-01 @ 13:52:51
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback