Partyyyyyy med lillrokki

(Och detta inlägg är ungefär 1km långt med text och kort,
så när ni ändå sitter här och läser, fundera på om ni orkar
med ett sådant här inlägg, för ska ni läsa och titta får ni
fan lämna a motherfucker kommentar också.)

Jag har lärt mig några saker, nämligen partar man med lillrokki
kommer man hem med hörselskador, parkinson & skitzofreni...
Är det en kvinna som är både snygg, awesome & dessutom kan
prata som hon gör så öronen blöder på en, ja då är man fan ball
om man lyckas få en normal människa att få alla meeeeen som
jag fått. Och kort togs det också, närmare 52st, men alla är inte
okej att lägga ut för endel är typ knäppt uppe i taket, whats up
whats upp with that liksom? Sen har jag suttit ett tag och funderat
på vad vare lillrokki sa att jag skulle skriva om bilderna, och jag
lovar, jag mins faktiskt inte, för kvinnan pratade heeela kvällen
så hur fan ska jag då komma ihåg små detaljer?! Därför Larsdotter
ska du själv få äran med dom bilder du vill ha och lägga upp dom
på din blogg och beskriva dom asen, för jag, ja jag är för dum i
huvudet för sådant. Hoppas ni får er några skratt över bilderna.













Men nu ska ni få höra gott folk, nu medans jag höll på lägga
upp bilderna så sa det fan pling över iaf 2 bilder om vad jag
ska skriva. Jag hoppas Larsdotter blir nöjd över min kärlek.

Larsdotter bekymrade sig över att den där jävla graviditeten hade
även medfött en dubbelhaka, vem fan snackar om bonus?!


Detta var det närmaste Larsdotter kom när det gällde att härma
mig med ankmunnen, ja, denna bild va bäst av hela bunten vi tog.


Kolla in här, kolla blicken på fru Hellman, vad säger inte den?
Typ, i want you, merry me Larsdotter?

Kommentarer
Postat av: SuzieQ_666

Ja men det såg ju ut som en riktigt rolig kväll iaf.

2012-01-29 @ 18:09:02
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: lillrokki

Tack för skojig kväll. Gillar när jag sover i badkaret ;)

2012-01-30 @ 18:18:48
URL: http://www.lillrokki.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback