Ni är så luuuuuraaaade

Jag höll på dö av skratt igår, mammas karl stod och blåste ut magen och
han såg seriöst gravid ut. Jag tar ett kort på magen och skämtar till att jag
ska lägga upp den på fb så alla tror att jag är gravid (folk borde ha sett att
det var en karl mage och kropp). Folk anar ugglor i mossen, så ja skämtar
till igen och trycker en kudde under tröjan min och lägger upp, många skriver
grattis men tror mig inte riktigt ändå. Snacka om att det då blev en projekt
att få min mage naturligt att se gravid ut, jag BLÅSTE ut min mage allt ja kunde
och lyckades fan med en bild och folk har seriöst gått på att jag är gravid!!
Jag har skrattat så gott åt alla som skrivit på fb, och självklart ska ni här på
bloggen också få se resultaten på bilderna ;)
Mammas karl
Jag med kudden
Jag blåser ut magen allt ja kan
Och såhär ser ja ut på riktigt i vanliga fall utan utblåst mage, som
dessutom är tagen kvällen innan (i fredags). hahahaha!

Kommentarer
Postat av: My

Hahahaha :D

2012-01-08 @ 10:18:17
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback