Min lilla kyckling

Åh vilken toppen dag ja haft med min älskling! Vi har busat så mkt så
det sjunger om det, badade i säkert 1h för då upptäcker man hur kallt
vattnet har blivit, haha! Lirade need for speed, lekte med playdoh, fixade
med hans hylla i rummet, lekt doktor & myst framför en film :) Nu ligger
mitt gullefjun och ska sova, dagis dags imorgon så :) Så skönt när jag
själv får sånahär lekhumör dagar, jag brukar annars tycka allt med lek
är tråkigt men inte idag, och Nemo uppskattade det väldigt mkt.

Mamma älskar dig så mkt min lilla kyckling!
(kortet togs när han va runt 2 år.)


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag är inte heller en "lekmamma", jag är mer en pysselmamma.. Och nu har JOnah kommit upp i pysselåldern, vilket jag tycker är skitkul :D

2012-01-15 @ 20:29:33
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv: Haha ja säkert någon utav dom! Jo vi har handlat en hel del, lägenheten är ju dubbelt så stor som våran nuvarande så krävdes lite mer möbler! hehe. Nä men vi känner att vi inte har tid eller ork, katterna går inte heller ihop och det är bara jobbigt! Så vi har bestämt oss för att inte ha kvar någon!

2012-01-16 @ 08:55:48
URL: http://ladyfi.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja asså, den är jätte fin våran nuvarande lägenhet, men åh! Att gämnföra den med våran nya går inte, våran nya är helt ny.. världens ikea kök och ah de är nog en av dom snyggaste lägenheterna jag har sett, du får väl hålla utkik för bilder! Joo, det är ju en dröm att åka till ikea och handla för flera tusen! de va riktigt nice! han har just nu Fotbojja hemma hos hans mamma som det va bestämt innan, men vi får ju ses ofta och han har mycket fritid! Men den 2 feb är han helt klar och vi flyttar ju in den 28e och då kan han ju hjälpa till för han har ca 5 timmar på lördagar! men 2 på morgonen är han heeeelt klar! :) känns riktigt skönt! Jo, det känns riktigt skönt att det snart är över! kan som inte fatta! Han åkte in i juli liksom, o det är mitten på januari nu!

2012-01-16 @ 09:32:24
URL: http://ladyfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback