Min kopp kaffe är min bästa vän

Är sjukligt trött just nu, och min kopp kaffe är min bästa vän nu.
Ioförsäg så känner ja inte direkt av nån effekt av kaffe men ändå
dricker jag det och inbillar mig kanske att jag blir piggare, don´t know?

Har varit sjukt duktig idag iaf, har juh rensat & städat Nemo´s rum + att
jag tog ut all julpynt därifrån, renbäddade & bytte gardiner. Har även
städat våran walk in closet, Nemo´s klädgarderob (Saras son ska få 6(!!)
påsar med kläder som är för små för nemo). Och då vi ändå håller på
så ska ja även skriva att jag tvättat 4 tvättmaskiner & dammsugit. Har
varit sjukt duktig idag måste jag säga. Imorgon innan vi sticker till Kramfors
ska kattlådan bytas sand i och ja sånt man måste fixa innan man sticker
iväg. Längtar iaf som en galning tills imorgon! <3




Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Du har blivit utmanad hos mig :)

http://dolphin.blogg.se/2012/january/utkast-jan-5-2012.html

2012-01-05 @ 21:52:50
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback