Man ska inte

Idag då ja var på willy:s och köpte cigg och mjölk så såg ja en anställd
där som hade extensions, bara det att man såg hur mkt fake det var på
huvudet hennes. Då håret hänger ner som 2 döda hamster pungar så är
det fan inte snyggt. Ska man ha extensions ska man attans veta hur det
ska sitta med, tyvärr gör inte många det. Vet ett par stycken som är riktigt
duktig på insättande av extensions, checka in Zabine och hennes hår, det
ser hur äkta ut som helst, liksom inte att det är avkapat och hänger som
en stor klump ner. Jag tkr jag själv är riktigt duktig på det också, för jag
skulle tycka det är så pinsamt om det såg så fake ut på mig fast det är
fake, men det vill man att ingen ska veta. Ja men godmorgon btw! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Under ditt inlägg MOI ser man ganska tydligt att du inte är speciellt duktig på sätta in löshår. trevlig helg önskar bella

2012-01-13 @ 14:52:29
Postat av: Zabine

Meh:) Ja va inte beredd att se mitt namn där :) höhö! Ja finns vissa som inte alls vet hur man ska göra, tur vi vet va :) kram

2012-01-13 @ 21:00:51
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback