Ligger och tjatar

Nemo ligger i sängen och är fortfarande vaken trotts att jag la honom
för 1½ timme sedan. Nog tack vare Andreas då Nemo somnade i bilen
påväg upp till Umeå och sov typ hela resan :P Men förhoppningsvis somnar
han snart och jag vet vem som får sovmorgon imorgon, mehehehe!!
Tkr iaf att det är duktigt utav Nemo att han alltid ligger kvar i sin säng
och inte kryper ur den och ska börja leka med saker, därimot kan han
ligga och sjunga små visor och det är juh bara urgulligt. Och typ tjata och
fråga mig hela tiden då jag ska sova.

Och nu vill jag bara att tisdag & onsdag ska gå fort, så torsdag kommer
nångång! Då på kvällen landar nämligen min älskade mor & min kära
syster här i Umeå och stannar tills på måndag.

Ett jävla irriterande problem jag har är att jag biter mig på nagelbanden
och på skinnet runt om naglarna, det orsakar juh en massa irritation vid
fingrarna då det till slut blir små sår, och ja kan inte sluta heller! Det
liksom händer då jag sitter och tänker/funderar på något som jag då gör
i princip heeela tiden. Har ni nå dumheter ni gör typ varje dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback