Less på denna förbannade otur

Otur är förnamnet, dom sista 2 månaderna har bestått av skit till 99%.
Hur kan VI ha en sådan otur med allt? Jag fick Panikångest (nu vet alla
det, och de är det ja skrivit om i min lösenordskyddade blogg), jag förlorar
jobbet, och nu har Jesper även blivit uppsagd från och med idag, han har
1 månads uppsägningstid. C R A P! Tur han får ut 100%ig a-kassa iaf, själv
får man se hur mkt man får från a-kassan. Sen har man få vänner här med
som man känner tilltro till, så fort jag öppnar käften till någon så sprids en
massa jävla dynga ut, FUCK UMEÅ!!! Men från att ha allt till inget är fan
inge kul. Lika bra att flytta hem till Kramfors kanske, för nu är jag less.


Kommentarer
Postat av: S

Kämpa gumman!

2012-01-11 @ 18:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback