Kan inte säga att den var dyr

På bussen påväg hem så hoppade även älskling på samma buss
som mig nere på stan, då blev jag glad! :) Blev och hämta Nemo
på dagiset direkt då vi kommit fram till V Ersboda och ja middagen
är nu intagen, blev ärtsoppa och vitlöks baugetter, kan inte påstå
att det var en dyr middag, men gott var det! Gillar ni ärtsoppa?
Ikv blir det inte många knop, är såååå trött!! Han juh inte sova en
stund på soffan idag, haha! Fast ska det va så så har jag aldrig tid
och sova för jag håller fan alltid på med något.

Älskar mina naturligt långa & täta ögonfransar, endast mascara gör
super volym på dom, behöver ingen ögonfransböjare eller nått. Nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback