Har inget annat att prata om...

Godmorgon peps!

Morgonen starta bra med ett glatt barn, mys, frukost och ja nu är han på
sitt dagis. Han har juh börjat i en 5-års grupp nu och det gick hur super som
helst att lämna honom, så skönt! Idag ska jag försöka mig på och städa här
hemma, är inte ett dugg sugen men det måste göras. Iaf dammsuga och byta
i snusk kattlådan & städa toan är prio ett. Hatar verkligen att städa toan, direkt
då man gjort ren den och dagen efter så ligger det 1dm damm där inne direkt,
så jävla värdelöst... och snuskigt. Då ja står och sminkar mig brukar ja göra
rent handfatet varje gång med vatten. Haha, gud vad tråkigt inlägg det blev,
bara om en massa städ och snuskerier. Kanske beror på för att ja inte har en
enda aning om vad jag egentligen ska skriva om. Får se vad som dyker upp
senare, nått roligare ska ja då attans hitta på.

Checka in lill-fisen min! <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv. Våran hyra på våran gamla lägenhet låg på 3500, och på den nya 6500, så det är ju en stor skildnad! ;) men helt klart värt det! Ja du kan puplicera. ingen fara! ja orkar inte ens bry mig om vad folk tycker så! :P

2012-01-16 @ 09:52:07
URL: http://ladyfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback