Händelserik dag

Morgonen ja började som den brukar helt enkelt så det pallar ja inte att
skriva om. När det var dags att gå med Nemo till dagiset insåg jag att mina
nycklar ligger fan i Jesper´s väska, så han har både sina och mina på jobbet
så ja kunde inte låsa ytterdörrn då vi gick, tur det går snabbt på dagiset! Kom
att tänka på att grannarna har våran 3:e nyckel ifall någon av mig eller Jesper
skulle tappa våra eller vi blir borta ett tag så dom kan föda djuren våra med
mat så länge. Plingade på, ingen hemma, suck! Gick hem och tänkte hur tråkig
kommer inte denna dag bli nurå ja som hade tänkt handla och gå på bibblan
och byta böcker åt Nemo. Men efter en stund var Ingemar hemma, tjoho! Så
han hängde på mig upp till Ö Ersboda på bibblan sen tog vi en snabb sväng inne
på coop nära och sedan bar det hemmåt där ja satt och pyssla med min mongo
header som jag aldrig blir nöjd över, jag på nått sätt tappar inspirationen då jag
börjar med den.

Mötte upp Ingemar sen med då vi skulle hämta barnen på deras dagis, först hämta
vi Nemo och sedan Ronja sen blev det lite bus pch prat på vägen hem. Nu sitt jag
här och väntar på att få börja med maten, blir hamburgare, strips & kantarellsås
idag, nom nom! Sålde 4 färska hamburgare i en såndär förpackning för 20kr för att
det va kort datum, då slog ja till! :) Åh kan klockan gå så ja får mumsa mat. Nom!



btw, har ja fastnat på 21 följare eller? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback