Döende

Känner mig sjukt döende just nu, är sååå trött så jag håller på att gå åt.
Har suttit dryga timmen med Nemo igen och pysslat ihop ännu mer halsband
och armband, här går det undan vettni ;) Sitter och gäspar ikapp med mig
själv hur man nu gör det. Och ja vet mkt väl att det finns en kall red bull
stående i kylen och väntar på mig, men den tar jag efter Nemo är nattad, för
annars tigger han utav mig och sånt får han verkligen inte.

Annars så fick jag en grymt underbar god nyhet idag, mormor är så gott som
fri cancern. Min moster Päivi ringde mig och berättade, då blev ja glad :) Känns
så skönt då en tegelsten ramlade ner från bröstet. Älskade mormor, jag tänker
på dig VARJE dag, om du bara visste.

Nej nu ska Nemo få trycka i sig sin nattfika sen bortsning av gaddar, på med
pyjamas och bums i säng och sedan sova efter nattsagan. Han blir ledig från
dagis imorgon, han ska få va hemma och mysa med mig. Men sen ons & tors
blir det dagis, sen blir han ledig fre-mån för att mormor & moster är här. Jag
längtar så fruktansvärt tills dom kommer.

Pssst mormor, jag önskar mig en scooby doo bil som sprutar ut slime på
dom onda. Bara så du vet :D Kramar Nemo!



Kommentarer
Postat av: Twiggy

vad skönt att höra att din mormor är bättre!

2012-01-30 @ 21:34:38
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: anna

härligt för er och för din mormor.

2012-01-30 @ 22:00:49
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Galet skönt!!! <3 I love you!

2012-01-31 @ 23:38:04
URL: http://mindsgochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback