Det blev en snabbis

Ja ni får tolka rubriken fel, ja tänkte bara vara lite sådär rolig. För
är det nått jag har så är det verkligen kass humor, mehehe! Ja men
iaf så var det en snabb lunch på stan, Fredde bjuppa på kräftstjärts
sallad och det var riktigt mycket nom nom!! Blev en sväng på Bokia
direkt efter där jag köpte en ny pärm till alla bajsräkningar, vi sparar
all sånt skit varje månad, så man har lite koll. Blev också en sväng på
tehörnen där dom även säljer färskmalet kaffe, wiener är sjukt god, typ
som gräddkola smak på kaffet. Min absoluta favorit! Så ikv ska det njutas
av gooooo kaffe, men innan dett smuttar ja på snabbkaffe, mindre gott...
Och ja jag vet, jag ska måla om naglarna, tkr det bara är så äckligt tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback