Bjuder på bilder och en utmaning ;)



Jag och älskling på den vänstra och jag och pappsen på den högra :)


Jag fick en utmaning av Sara!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 16 år och pluggade estet med min bästa habibi
Elionor. Det året gick ut på att supa och skolka.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Var ganska så nyinflyttad till Umeå, så lärde känna lite
folk och sökte jobb som en galning.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Popcorn, nötter, frukt och ja... typ de mesta.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
hahaha, kan utantill? Inte direkt. Eller ja den enda
med Celine dion - my heart will go on.


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?

Fixa nytt i lägenheten, ut och resa med Jesper och Nemo,
fixa körkortet, bröstlyft & skänka en massa till mamma.

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Röker, biter mig på skinnet (rund naglarna) och nagelbanden,
uppkäftig, kort stubin & tar många förgivet tyvärr.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Shopa, träffa familjen i kramfors, gosa med min fina son Nemo,
kramas med Jesper & vara med vänner.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Alladin byxor, haha seriöst, fick hjärnsläpp.

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Datorn, tv:en, mobilen, sminket & sängen ;)


10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Elionor, Larsdotter, Emily, Embla & Fru Kronlid.

Kommentarer
Postat av: Emma

Neeeeeeeeeej. Inte en utmaning. :p Haha. Får väl göra den imöra från datorn då. :p

2012-01-05 @ 23:50:11
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback