Besöksrekord

Igår hade jag besöksrekord här, haft som mest 142 unika tidigare och igår
kom ja upp i 160 unika, hur amazing är inte det?! Det gör att man får lite mer
inspiration till att blogga med, men nog tkr jag ni är fattiga på att kommentera.
Lägg en kommentar om vem du är och din bloggadress om du har någon :)

Hur som haver har jag lämnat Nemo på dagiset och hunnit handla nu på morgonen,
blir cili con carne till middag idag och det är så sjukt gott!! Glömmer alltid det då jag
ska handla hem mat, så det är säkert 6 mån om inte mer sedan jag köpte det sist.
Köpte även hem hårfärg så nu ska håret färgas idag med, för är det nått jag hatar
så är det en blondutväxt på mörkt hår, håret ser liksom ut att sväva på huvudet då
det blonda växer ut, hur snyggt är det? x) Ska passa på att hinna städa lite här hemma
med idag, har varit lat i 2 dagar nu och det ser ut som crap här, men först KAFFE!

Pssst, glöm inte att ni kan premunera på mig via bloglovin.


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Alltid roligt med besöksrekord, även fast man (i alla fall jag) inte bloggar för att få många besökare.. Jag brukar ha runt 220 unika besökare, men häromdagen hade jag 286 unika. Riktigt roligt är det :) En dag hade jag 1500 unika, trots att jag inte hade bloggat om något speciellt, gissar på att någon hade länkat mig nånstans då hehe..

2012-01-25 @ 11:03:21
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Många? Jag tycker inte att jag har många läsare.. Men det är klart att jag funderar på vilka alla är, haha. Ja, den dagen då jag hade 1500 höll jag på sätta i halsen haha.. Förstod inte då eller nu vart alla kom ifrån :P

2012-01-25 @ 11:14:35
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja det är ju jag då, men det visste du ju redan ;P

Det är jättekul med besöksrekord, man känner sig lite mer motiverad att blogga då ju. ^^

2012-01-25 @ 11:52:34
URL: http://omitw.blogspot.com
Postat av: My

prenumenerar redan på din blogg ;)

2012-01-25 @ 12:34:09
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback