SÅ jävla svårt

Har svårt att ta mig ann luggen, jag liksom tkr själv det
ser konstigt ut med den i facet, men det är nog för att jag
är så grymt ovan... och att ja typ tkr jag kanske ser lite
för snäll ut i lugg. Äh what the heck, jag överlever! Men
håret är iaf helt fantastiskt, sjukt lent, inga kluvna toppar
och jag älskar att dra fingrarna igenom det, längesedan
det va så skönt att göra det. Längtar bara tills det växer
ut för frissan ville behålla den lilla längden ja hade så
gott som möjligt så :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Precis sådär kände jag också. Hehe. Men man blir faktiskt van även om man inte tror det. Nu kommer jag nog ha lugg gööör länge. Hehe. Fast jag har den på sidan istället.

2012-02-03 @ 12:12:21
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefin i den frisyren!!

2012-02-03 @ 15:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback