Så jävla lätt att säga att nån annan är dum!

När någon går all in och kallar mig dum, då blir jag så jävla förbannad!
Helst då personen i fråga går och stör sig på skitsaker som personen inte
ens berättar för mig vad det är?! va fan är det för fel på Sveriges befolkning?!
Tkr man att jag gör något som inte uppskattas från den andras sida, borde
man då inte öppna käften och säga det direkt till mig? AHH vad jag är elak nu!

Och all drama för att jag tänker & gör precis som jag vill så det sticks
i folks ögon. Grow up peps! Ska det snackas ska det vara mellan 4 ögon,
annars får man hålla käften så länge.

Jag tar inte skit från vem som helst!
Jag som hade haft en så bra dag!

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Ah nu förstår jag ditt inlägg på fb! Men du, ta inte åt dig! dom är bara avundsjuka för att du kan vara dig själv och står för den du är! Något dom är för svaga för att göra/vara!

2012-02-14 @ 17:10:26
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: My

bra skrivet, nästan samma som jag tänkte för inte alltför länge sedan ;) Hehe!

2012-02-15 @ 09:06:57
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback