Nu är jag less

Fy vad less man är på denna äckel vinter nu, är det inte -20 så
är det -10 med en jävla massa yrsnö! blä! Nu får sommaren mer
än gärna komma... Har suttit och lirat tv-spel med Nemo, och
imorgon blir det dagis för honom och jobbsökande för oss vuxna.

Så tråkigt då mammmma & syrran åkt hem, det blir så tomt här
hemma då man haft fullt hus några dagar... man liksom blir rastlös
och går runt hela tiden. Sen blir Jesper less på mitt "gulliga" snack
jag gör med då mamma varit här, jag och hon pratar på ett speciellt
sätt ofta och då är det svårt att få bort det dom första dagarna, så
man får höra från jesper ett par gånger att man ska prata riktigt. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback