Man blir så ruskigt sugen!

Åh, vill så gärna tatuera mig och längtar så sjukt mkt tills det
är dags nästa gång! Vet precis vad jag ska göra och skulle helst
av allt redan velat ha den på min kropp igår. Har juh som 2 små
söta streckgubbar på ryggen (ängel & djävul) & sen den aningen
större på bröstkorgen med Nemos namn, födelsedatum, och 2 blåa
diamanter. Jag älskar dom alla! Men det är fan dags för en ny nu!!!
Många brukar bli förvånade då dom ser tatueringarna på ryggen ;)
Förstår inte alls varför? haha




Kommentarer
Postat av: Paulina

Shit vad söta djävulen och ängeln var då! :) Hur gulliga och tuffa som helst ju, på samma gång.

Hoppas att allt är bra med dig och familjen.

Kram

2012-02-23 @ 19:27:59
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Postat av: My

Sugen på en tatoo jag med, men väntar till efter sommaren ;)

2012-02-23 @ 20:05:28
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback