Känner mig som en kvinna igen

Godmorgon alla fina! Eller ja jag har väll varit vaken sen 9 men ändå. Har
precis tagit mig ett skönt jävla bad, körde en sväng med rakhyveln och känner
mig som en kvinna igen. Just det där med att raka benen på vinterhalvåret är
fan det drygaste som finns då man aldrig visar benen, men ändå så är det lite
snuskigt med håriga ben som man vet härjar under dom där leggingsen, tkr jag
iaf. Lyckades nyss spilla ner musmattan och mobilen med en jävla massa kaffe
också, sånt som ja tror jag bara lyckas med... tror fan det snart är dags för en
ny mobil för den är då lagomt skadad kan man säga. Åkt i backen ja sisådär 100
gånger kanske, badad i badkaret & nu fått kaffestänk över hela sig. Otroligt att
den lever faktiskt.

Ska även gå på en prommis senare idag, men först ska håret
få torka och sminket ska på. Ska lämna tillbaka miniplattången som va köpt på
Rusta, den som nån liten flicka fick ström i hela kroppen utav eller hur det va, så
måste lämna in den och få tillbaka pengarna, vill inte elchocka mig själv så. Tur
man bara använt den sisådär 3-4 gånger och inte mer, 5:e gången kanske hade
gjort mig till en rostad macka ;)

Mina fina killar sitter och bygger lego, så fina grabbar!

Det är btw ingen som är sugen på att köpa en pälsväst? (skärpet ingår) Den
är i storlek L men är som en M. 150:- + frakt om ja måste va tvungen att skicka den,
kostade 499:- ny och aldrig använd. (Ja mer än på bilden såklart)


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Tack för din kommentar. Ja det är ju bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa helt enkelt :)

2012-02-18 @ 12:59:01
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Grodan

Mina ben ser ungefär ut som västen på bilden! Haha! Jag rakar aldrig benen mellan september-maj/juni ;D

2012-02-22 @ 17:34:30
URL: http://reneesmedhult.blogg.ser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback