Jag har ångest nu

Hade en grabb som blev väldigt förbannad då jag inte ville läsa klart godnatt

sagan för honom... under tiden jag läste kastade han gosis (sin nattnalle) på mig

& över boken hela tiden, han "hoppade" kastade sig på mig, var le och skrattade åt

mig osv... Och då blev jag less och sa att nu får det faktiskt vara nog, så urartade det

i ett litet häftigare bråk mellan oss, nått som inte hänt på väldigt länge. Jag har ångest nu...

 

Jag älskar dig Nemo, men ibland gör du mamma tokig <3

(Om ni undrar varför han är mörkare på hakan på bilden är för att The Studio

sminkade över honoms rejäla munsår han hade då över hela hakan.)

 


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Inget att ha ångest för gumman! Vi mammor kan inte alltid ta emot, vi måste säga ifrån så dom lär sig vad som är rätt eller fel! (även pappor)

2012-02-16 @ 20:26:41
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: lillrokki

tuffa braller han ha lill grappen :D säg te te han att de va en tant som tyckte de så kanske han bli glad.

2012-02-17 @ 21:56:48
URL: http://lillrokki.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback