Gud ge mig sinnesro

Så sinnessjukt trött, sitter bara och gäspar och gäspar. Gud ge mig sinnesro
att få sluta gäspa och få bli lite kvällspigg för en gångs skull, var fan länge sedan
sist nu. Nemo har Lucas här och dom tittar på transformers, käkar cips & popcorn,
fin pojka! Vi bjuppa Lucas på tacos idag också då va han nöjd. Ska skicka hem honom
vid 21.00 för då är det dags för Nemo att ta det lungt innan han ska sova senast 21.30.
På helgerna får han vara vaken i 1½ timme längre (fre-lör), det förtjänar han efter en
hel vecka på dagis min fina pojke! :) Längtar även till kvällen BB, älskar fan dom programmen
då endel är så sjuka i huvudet där så man skrattar röven utav sig. Äsch, gud vad konstigt inlägg
det blev nu, skyller på att jag är trött.

Ni som har tillgång till min lösenordsskyddade blogg, va snäll och gå in där och läs och ge mig
en kommentar på vad som skrivits. Det är väll liksom ganska så allvarligt?
Till min lösenordsskyddade blogg tryck HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback