Gräsänka

Ja det är vad jag är idag, eller ja jag har min mini älskling Nemo hemma iaf men
han leker med Lucas som varit här sen 09.30 imorse typ :P haha! Jesper ska spendera
natten hos sin mamma då hans 2 bröder är uppe i Umeå och hälsar på, lite skönt för
honom att ha lite kvaltitetstid och bara tänka på sig själv för en stund. Fattas bara den
där ölen som går på reklamen så är Jespers kväll fulländad. Sitter och väntar på att
Therese, Linnéa och Ronja ska komma förbi också, ska bjuppa hela familjen på middag
idag hade ja tänkt :) Så får jag ha det trevligt och roligt idag med än och sitta och va avis
på ungarna som leker och jag inte får vara med. Annars får man se vad som mer kvällen
har att bjuda på. hmm!

Kör även på nått ytterst ovanligt idag, nämligen flätor. Nått jag har ja typ sisådär 1 gång om året.


Kommentarer
Postat av: Ditte

Sv: Ja läckra och sköna med. De är från Nelly.com =)

2012-02-25 @ 16:27:23
URL: http://nattstad.se/ditte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback