Ger mig ett sånt gott självförtroende

Jag kan med näsan i vädret och med stolhet skriva att jag har världens
finaste unge. Att jag kunnat uppfostrat honom till den han är idag ger mig
själv ett sådant självförtroende. Att se honom skratta och leka gör mig så
lycklig. Att se honom gråta och tråna efter hjälp så ger jag honom stöd. Jag
är världens bästa mamma åt världens bästa son. Jag älskar dig så oändligt
mkt min son, om du bara visste! Skulle inte vilja leva en dag utan dig.

”Jag vill inte sätta världen i brand… bara tända en liten eld i ditt hjärta”



Kommentarer
Postat av: Elin

saknar att se dig på jobbet, du var en av dom jag tyckte bäst om !

2012-02-09 @ 17:02:42
URL: http://elinsssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback